skip to Main Content

POLITYKA PLIKÓW COOKIE

Czym są pliki cookie

Pliki cookie (cookies, ciasteczka) są to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe, zapisywane przez stronę internetową na urządzeniu (w szczególności komputerze, urządzeniu mobilnym), na którym dany użytkownik strony ją przegląda. Cookies zapisywane są podczas przeglądania danej strony internetowej.

W jakim celu używamy plików cookie

Pliki cookie są przez nas wykorzystywane celem zapewnienia prawidłowego działania naszych stron internetowych oraz optymalnego wykorzystania wszystkich ich funkcjonalności.
Korzystamy również z narzędzia Google Analytics w celu uzyskiwania statystyk dotyczących korzystania z naszych stron internetowych (w szczególności ruchu na tych stronach).
Korzystanie przez nas ze wskazanych wyżej plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych.

Usuwanie plików cookie

Użytkownik strony internetowej wykorzystującej cookies może kontrolować ich zapisywanie na swoich urządzeniach i usuwać je z tych urządzeń, korzystając z ustawień przeglądarki internetowej, z której korzysta. Celem zapoznania się z warunkami instalowania i przechowywania cookies na urządzeniach użytkowników stron internetowych oraz ich usuwania prosimy zapoznać się z informacjami dostarczanymi przez podmiot oferujący daną przeglądarkę internetową. Informacje te są zazwyczaj publikowane przez te podmioty na stronach internetowych dotyczących poszczególnych przeglądarek.
Celem uzyskania informacji na temat możliwości zablokowania udostępniania Google Analytics informacji na temat korzystania przez Państwa z naszych stron internetowych należy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej Google (www.google.com).

Zasady przetwarzania danych osobowych
przez Artist – Pack na podstawie artykułu 13 RODO

 

  1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Artist- Pack Urszula Przybyło Jodłowa 41, 39-225 Jodłowa.

  1. Jakie dane przetwarzamy?

Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych obejmuje imię i nazwisko, adres email oraz historię otwieralności wiadomości.

  1. Czy wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest obowiązkowe?

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale przy tym niezbędne jeżeli chcą Państwo otrzymywać od nas informacje lub otrzymać odpowiedź na pytania zadane poprzez formularz kontaktowy.

  1. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych?

Przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie Państwa zgody, wyłącznie w celu przesyłania informacji lub otrzymać odpowiedź na pytania zadane poprzez formularz kontaktowy.

W dowolnym momencie możecie Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych  i zrezygnować z otrzymywania informacji poprzez wysłanie wiadomości na mail opakowaniamarex@wp.pl .

  1. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?

Możecie Państwo kontaktować się z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: opakowaniamarex@wp.pl.

  1. Czy przetwarzamy w sposób zautomatyzowany Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe (tzw. historia otwieralności) nie są przez nas wykorzystywane w celach podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Państwa sytuację prawną lub wywoływać dla Państwa inne podobne doniosłe skutki. Używamy natomiast narzędzi do analizowania czytelności naszych wiadomości, by w ten sposób lepiej dostosować treść wiadomości do oczekiwań odbiorców.

  1. Komu udostępniamy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe są przez nas udostępnianie podmiotom zajmujących się obsługą systemów informatycznych umożliwiających komunikowanie się z Państwem, w tym dostawcy usługi mailingowej MailChimp®, lecz tylko w tym zakresie, w jakim jest to potrzebne do przesyłania informacji dotyczących działalności Kancelarii, ważnych zmian w prawiei organizowanych przez nas szkoleniach.

  1. Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Przechowujemy Państwa dane osobowe do czasu ewentualnego wycofania zgody (rezygnacji z otrzymywania informacji), a także po jej wycofaniu wyłącznie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Jakie mają Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z RODO, takich jak prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Back To Top